5

Akar(sz) találkozni az internet világának legkiválóbb hazai és nemzetközi szakembereivel? Szeretné(d) tudni, hogy a kormány, az államigazgatás mennyi pénzt szán az internetgazdaságra?

Összehasonlítaná(d) a Facebook, a Google, a tartalomarketing, a programmatic buying és a tucatnyi egyéb megoldás lehetőségét, amellyel felvirágoztatható mind a hagyományos, mind az online üzlet? Feltárná(d) a HRO-ben lévő tartalékokat? Megvizsgálná(d) tüzetesen a kereskedelem és az e-kereskedelem konvergenciáját?

Vagy nem keres(el) mást az Internet Hungaryben, mint a networkölés lehetőségét?

Idén szeptember 29-30-án rendezzük meg a hazai digitális gazdaság legjelentősebb szakmai fórumát, az Internet Hungary konferenciát a siófoki Hotel Azúrban.

Az elmúlt években a konferencián alkalmanként több, mint ezerhatszázan vettek részt, amivel az Internet HungaryMagyarországon piacvezetővé lépett elő ebben a szegmensben.

Az elmúlt 16 év tapasztalatai alapján várhatóan több, mint 1500 szakember részvételével zajló ismét közös gondolkodásra hívjuk a távközlési, informatikai, internetes, média és kommunikációs szakterületek képviselőit, a digitális gazdaság szereplőit és az internet-felhasználókat.

A kétnapos szakmai konferencián 5 teremben az alábbi témákkal tervezünk foglalkozni:

2015. szeptember 29. Kedd

Digitális gazdaság

  • digitális transzformáció: drámai gyorsasággal érkezik és minden ágazatot elér – hogyan készülhetünk fel rá? Mire lesz pénz a GINOP-ban? a megosztáson alapuló gazdaság (sharing economy) új üzleti modelljei a gyakorlatban
  • digitális infrastruktúra: a szupergyors internetet 3 év múlva minden háztartás elérheti – hol tart a hálózatfejlesztés, kik és hol építenek, milyen paraméterekkel?
  • digitális kompetenciák: a hálózat és az alkalmazások nyújtotta lehetőségekkel kevesen tudnak élni – kiket és milyen módszerekkel kellene tanítani?

Az átalakuló reklámpiac

  • Digitális lehetőségek: évek óta napirenden lévő és új technikák – ki hogyan használja őket, mekkora a piacban a rejtett tartalék?
  • Átalakuló értékesítési csatornák és értékláncok: bannertől az RTB-ig, márkahirdetéstől az értékesítésig.
  • Új hazai vs. külföldi piacterek: hol érdemes próbálkozni?
  • Neuromarketing: érzelmek viharában – hogyan használjuk a neuromarketing eszköztárát az egyre akkurátusabbá és aprólékosabbá váló hirdetési piacon?

Online média

  • új üzleti modellek: van biztos befutó, vagy mindenki csak kísérletezik?
  • online szóvivők: hogyan változtatta meg a kommunikációs vezetők munkáját a digitális média?
  • mobil tartalomszolgáltatás: csak viszi a pénzt vagy már hozza is?

Kiskereskedelem és digitalizáció

  • Elmosódó határok: értékesítést támogató digitális eszközök
  • Digitális értékesítési lánc: a logisztika és a házhoz szállítás felértékelődő szerepe
  • Online fizetés: mintha lassan mégis beindulna…

StartUp Comedy

  • Amerikába kéne menni? – kinek, mikor, hova érdemes elindulni?
  • hogyan segíti az álam a startupokat?
  • új befektetési és finanszírozási modellek

2015. szeptember 30. Szerda

Social pallas – a közösségek diadala

  • a közösségi média új üzleti modelljei: ki és hogyan keres rajtunk?
  • brandépítés a közösségi térben: hogyan váltható bevételre az online népszerűség?

UX design

Hogy nézel ki? Az UX nem csak a designer dolga és felelőssége

Kreatív mérnökök ideje

  • digitális hirdetési eszközök hatékonyságának mérése
  • attribúciós modellek: hogyan járul hozzá a brand értékéhez a digitális reklám?
  • cross-device tracking, programmatic buying
  • az interaktív reklám sötét oldala: észlelések és megoldások; a viewability és mérhetősége

A tartalommarketing édes világa

  • tartalommarketing az értékesítés szolgálatában: hogyan tud érzelmeket kiváltani és cselekvésre késztetni a tartalommarketing?
  • a videók szerepe a tartalommarketingben: esettanulmányok
  • tartalommarketing B2C és B2B: hasonlóságok és különbségek.

E-kereskedelem

  • az árazás pszichológiája és technikája: másként döntünk a webshopban és a polc előtt állva?
  • Big Data az e-kereskedelemben: megmondom mit veszel holnap
  • Hűségrendszerek vs. Big Data: melyik a hatékonyabb?

HR-en innen és túl

  • az árazás
  • online eszközök, közösségi média a fejvadászatban
  • csak a fodrász és a fogorvos van biztonságban? Melyik szakmákat teheti feleslegessé a digitális transzformáció? Nyertesek és vesztesek.
  • legjobb barátom paranoia: stratégiák az üzleti életben maradáshoz
  • a szeniorok válsága és az újrakezdés dilemmája: duzzogva visszavonulni vagy elkezdeni valami teljesen újat?

További információk az ismertető menüben olvashatóak.

Forrás: Internet Hungary 2015

2015. augusztus 25. 09:04 |