• Magyarország 8 másik ország szervezeteivel közösen pályázott és nyert támogatást a projektre
  • A Policy Profiler modul alkalmazásával a polgárok játszva megismerhetik az aktuális szakpolitikai kérdéseket, illetve – azokra válaszolva – informatív grafikonokról olvashatják le, hogy véleményük hogyan viszonyul a szintén megkérdezett pártok és releváns szakmai szervezetek álláspontjához.
  • Közreadhatják saját javaslataikat, érveiket, ellenérveiket és megjegyzéseiket.
  • A vírusmarketing hatékony példájaként a létrejött tartalmak gyorsan eljuttathatók a döntéshozókhoz, a döntéshozók észrevételei a polgárokhoz.
  • Négy teszthelyszínen került alkalmazásra: Athén városában, a spanyol Kanári-szigetek autonóm közösségében, Torino városában és Magyarországon, amely legalább 1500 főt kíván bevonni.
  • A projekt helyszínenként legalább 100 felhasználót direkt olyan csoportokból toboroz, melyek manapság nehezen érvényesülnek a közügyekben.
  • A honlap elérhető oldalunkról is, a jobb szélső sávban lent található a banner, amelyre kattintva magyar nyelven olvashat a projektről és kitöltheti a tesztet.