A felelős médiahasználatra akarja felhívni a fiatalok és a szülők figyelmét 2014-ben a Médiaunió Alapítvány. A társadalmi célú országos kampányról szóló kuratóriumi döntésről szerdán tájékoztatta a szervezet az MTI-t. A Médiaunió Alapítvány hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett szakmai szervezetekkel a kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében, majd pályázatot hirdet a kampány kreatív munkáinak elkészítésére és a PR-feladatok elvégzésére.
Hargitai Lilla a kommünikében emlékeztet: a Médiaunió 2013-as, Jó embert keresünk – keressük Magyarország példaképeit! című kampánya még zajlik.
Az alapítvány kezdeményezésére, példátlan összefogással, évente több mint kétszáz médium ajánlott fel összesen évi félmilliárd forintnyi hirdetési felületet a társadalmi célú kampány üzenetének hatékony eljuttatása érdekében – közölte.
Forrás: Infotér
Kapcsolódó rovatok: Információs társadalom, Telekommunikáció és média
Kapcsolódó címkék: Médiaunió Alapítvány, Felelős médiahasználat, kampány