fogyasztovedelmi-panaszbekuldo

Mobiltelefonos alkalmazást hozott létre a Budapesti Békéltető Testület (BBT), amellyel a fogyasztók már a boltban jelenthetik problémájukat vagy sérelmüket – közölte a testület kedden az MTI-vel.

A mobilon történő bejelentést követően a testület felveszi a kapcsolatot a fogyasztóval, szükség esetén bekéri az eljáráshoz hiányzó dokumentumokat, majd kitűz egy meghallgatást, a fogyasztó és a vele vitában álló cég között, amiről értesítést is küld.

A BBT közleményében több olyan lehetőséget is felsorolt, amelyeknél használható az ingyenes applikáció: így például laptop vagy mobiltelefon vásárlása esetén, ha akadozik az internet, többet számlázott a mobilszolgáltató vagy épp határidőre nem építette ki a hálózatot. Szintén közbenjárhat a testület a parkolási-, építőipari ügyekben vagy ha a gázszolgáltató olyan számlát küldött, amivel nem ért egyet a fogyasztó.

Az alkalmazás egyelőre Android és Apple készülékeken érhető el, hamarosan pedig a Windows Phone-ra is telepíthető lesz.

Forrás: hirado.hu
Fotó: hirado.hu

2016. augusztus 30. 17:20 | eDemokrácia, eGazdaság, Haladó, Hasznos linkek