Akar(sz) találkozni az internet világának legkiválóbb hazai és nemzetközi szakembereivel? Szeretné(d) tudni, hogy a kormány, az államigazgatás mennyi pénzt szán az internetgazdaságra?
Összehasonlítaná(d) a Facebook, a Google, a tartalomarketing, a programmatic buying és a tucatnyi egyéb megoldás lehetőségét, amellyel felvirágoztatható mind a hagyományos, mind az online üzlet? Feltárná(d) a HRO-ben lévő tartalékokat? Megvizsgálná(d) tüzetesen a kereskedelem és az e-kereskedelem konvergenciáját?
Vagy nem keres(el) mást az Internet Hungaryben, mint a networkölés lehetőségét?
Idén szeptember 29-30-án rendezzük meg a hazai digitális gazdaság legjelentősebb szakmai fórumát, az Internet Hungary konferenciát a siófoki Hotel Azúrban.
Az elmúlt években a konferencián alkalmanként több, mint ezerhatszázan vettek részt, amivel az Internet HungaryMagyarországon piacvezetővé lépett elő ebben a szegmensben.
Az elmúlt 16 év tapasztalatai alapján várhatóan több, mint 1500 szakember részvételével zajló ismét közös gondolkodásra hívjuk a távközlési, informatikai, internetes, média és kommunikációs szakterületek képviselőit, a digitális gazdaság szereplőit és az internet-felhasználókat.
A kétnapos szakmai konferencián 5 teremben az alábbi témákkal tervezünk foglalkozni:
2015. szeptember 29. Kedd
Digitális gazdaság
- digitális transzformáció: drámai gyorsasággal érkezik és minden ágazatot elér – hogyan készülhetünk fel rá? Mire lesz pénz a GINOP-ban? a megosztáson alapuló gazdaság (sharing economy) új üzleti modelljei a gyakorlatban
- digitális infrastruktúra: a szupergyors internetet 3 év múlva minden háztartás elérheti – hol tart a hálózatfejlesztés, kik és hol építenek, milyen paraméterekkel?
- digitális kompetenciák: a hálózat és az alkalmazások nyújtotta lehetőségekkel kevesen tudnak élni – kiket és milyen módszerekkel kellene tanítani?
Az átalakuló reklámpiac
- Digitális lehetőségek: évek óta napirenden lévő és új technikák – ki hogyan használja őket, mekkora a piacban a rejtett tartalék?
- Átalakuló értékesítési csatornák és értékláncok: bannertől az RTB-ig, márkahirdetéstől az értékesítésig.
- Új hazai vs. külföldi piacterek: hol érdemes próbálkozni?
- Neuromarketing: érzelmek viharában – hogyan használjuk a neuromarketing eszköztárát az egyre akkurátusabbá és aprólékosabbá váló hirdetési piacon?
Online média
- új üzleti modellek: van biztos befutó, vagy mindenki csak kísérletezik?
- online szóvivők: hogyan változtatta meg a kommunikációs vezetők munkáját a digitális média?
- mobil tartalomszolgáltatás: csak viszi a pénzt vagy már hozza is?
Kiskereskedelem és digitalizáció
- Elmosódó határok: értékesítést támogató digitális eszközök
- Digitális értékesítési lánc: a logisztika és a házhoz szállítás felértékelődő szerepe
- Online fizetés: mintha lassan mégis beindulna…
StartUp Comedy
- Amerikába kéne menni? – kinek, mikor, hova érdemes elindulni?
- hogyan segíti az álam a startupokat?
- új befektetési és finanszírozási modellek
2015. szeptember 30. Szerda
Social pallas – a közösségek diadala
- a közösségi média új üzleti modelljei: ki és hogyan keres rajtunk?
- brandépítés a közösségi térben: hogyan váltható bevételre az online népszerűség?
UX design
Hogy nézel ki? Az UX nem csak a designer dolga és felelőssége
Kreatív mérnökök ideje
- digitális hirdetési eszközök hatékonyságának mérése
- attribúciós modellek: hogyan járul hozzá a brand értékéhez a digitális reklám?
- cross-device tracking, programmatic buying
- az interaktív reklám sötét oldala: észlelések és megoldások; a viewability és mérhetősége
A tartalommarketing édes világa
- tartalommarketing az értékesítés szolgálatában: hogyan tud érzelmeket kiváltani és cselekvésre késztetni a tartalommarketing?
- a videók szerepe a tartalommarketingben: esettanulmányok
- tartalommarketing B2C és B2B: hasonlóságok és különbségek.
E-kereskedelem
- az árazás pszichológiája és technikája: másként döntünk a webshopban és a polc előtt állva?
- Big Data az e-kereskedelemben: megmondom mit veszel holnap
- Hűségrendszerek vs. Big Data: melyik a hatékonyabb?
HR-en innen és túl
- az árazás
- online eszközök, közösségi média a fejvadászatban
- csak a fodrász és a fogorvos van biztonságban? Melyik szakmákat teheti feleslegessé a digitális transzformáció? Nyertesek és vesztesek.
- legjobb barátom paranoia: stratégiák az üzleti életben maradáshoz
- a szeniorok válsága és az újrakezdés dilemmája: duzzogva visszavonulni vagy elkezdeni valami teljesen újat?
További információk az ismertető menüben olvashatóak.
Forrás: Internet Hungary 2015