Fedezd fel az e-kereskedelem világát a ShopAlike.hu-val – Pályázati lehetőség egyetemi és főiskolai hallgatóknak! Érdekel az e-kereskedelem, az online marketing és a branding? Szeretnéd próbára tenni kreativitásod, és a gyakorlatban is hasznosítani a marketing órákon szerzett tudásod? Tájékozott vagy a magyar piaccal és az online felhasználók szokásaival kapcsolatban? Ha igen, ne habozz – pályázz!
Kik ők?
A ShopAlike.hu 2013-ban indult azzal a céllal, hogy egy helyen tegye elérhetővé különböző webshopok kínálatát, és ezáltal megkönnyítse az online vásárlás folyamatát a felhasználók számára. Fókuszunk a divat és életmód, de számtalan egyéb kategóriát is megtalálhatsz a ShopAlike-on. Igyekeznek lépést tartani felhasználóik igényeivel, így a mobil és tablet weboldaluk mellett alkalmazásaik is segítenek a böngészésben. A ShopAlike-ot a berlini központú Visual Meta működteti és jelenleg világszerte már 20 országban elérhető.
Hosszútávú céljuk hozzájárulni a magyar e-kereskedelem dinamikus fejlődéséhez, ehhez viszont Rád is szükségük van!
Mi a feladatod?
Az ötletverseny feladataként egy marketingkommunikációs stratégiát kell kidolgoznod a ShopAlike.hu számára. A stratégia célja a ShopAlike, mint online szolgáltatás és mint brand népszerűsítése a magyar piacon. Elemezd a célközönséget, találd ki az üzenetet és tervezd meg, milyen csatornákon juttatnád el hozzájuk! Offline vagy online eszközök, esetleg a kettő kombinációja lenne az ideális? Engedd szabadjára a fantáziád, hiszen nem csak egy helyes válasz létezik!
Nevezési feltételek:
A ShopAlike.hu ötletversenyre nevezni egyénileg és csapattal is lehet. Utóbbi esetben a díj megoszlik a csapattagok között. Nevezésre csak olyan személy jogosult, aki aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkezik valamelyik magyar felsőoktatási intézményben. Pályázni kizárólag saját eredeti szerzői alkotással lehet. E feltétel megsértése esetén a pályázat érvénytelenné válik és nem kerül értékelésre.
A pályázat benyújtása:
A pályázati anyagokat a következő formában és terjedelemben várjuk angol nyelven:
– maximum 30 diából álló PowerPoint prezentáció vagy
– maximum 2000 szavas esszé (word vagy pdf formátumban).
A pályázatnak ezen kívül tartalmaznia kell a szerző(k) szakmai önéletrajzát, valamint a hallgatói jogviszony igazolás(ok) szkennelt változatát. A pályázatokat digitális formában az otletverseny@shopalike.hu e-mail címre várjuk.
Beküldési határidő: 2015. január 15.
Mit nyerhetsz?
A ShopAlike ötletverseny célja, hogy kiderítsük, hogyan képzelik el a magyar e-kereskedelem piacát a jövő marketing szakemberei. Kreatív ötleteid felbecsülhetetlenek számunkra, ezért igyekszünk azokat méltóképpen meghálálni.
A Visual Meta marketing vezetői által kiválasztott három legjobb pályázatot pénzbeli jutalomban részesítjük:
I. hely: 500 €
II. hely: 300 €
III. hely: 100 €
Eredményhirdetés: 2015 február.
A versennyel kapcsolatos kérdéseket a fenti e-mail címre várják!
Sok sikert mindenkinek!
Forrás: ShopAlike.hu csapata