Hipersuli

group of school kids writing test in classroom

A Hipersuli egy, a Telenor Magyarország Zrt. által kezdeményezett oktatási program, mely összesen 15 osztályban indult útjára az ország 5 iskolájában.

Tovább »

ITBN CONF-EXPO 2016

Business - businesspeople have team meeting

A hazai IT szakma képviselői 2004-ben összefogtak azért, hogy egy független, minden piaci szereplő és felhasználó érdekét képviselő fórumot teremtsenek. Az eredeti elképzeléseket mára már meghaladta az ITBN : a kiállítás az új innovációk és termékek első bemutató helye; a konferencián a szektort meghatározó jogi, gazdasági és a területet befolyásoló szakmai és felügyeleti szervezetek aktuális véleménye mutatkozik be.

Tovább »

Kódoljuk át együtt az országot a Code Week-en!

codeweek-keltsd-eletre-az-otleteidet

A Code Week-et már negyedik alkalommal rendezik meg az EU tagországai, így Magyarország is azzal a céllal, hogy ebben az egy hétben közelebb hozzák a tanárokhoz, diákokokhoz, szülőkhöz a programozást és azt, hogy programozni ma már bárki meg tud tanulni, akinek minimális érdeklődése és affinitása van a téma iránt.

Tovább »

Tízből négyen munkát keresnek – online

2016.09.22. 16:27 | Digitális írástudás, eMunka, Haladó, Kezdő
Happy man using computer

Bár a magyar munkavállalók nagy része szerint nyáron nehezebb munkát találni, mint ősszel, mégis sokan már rögtön a nyaralást követően belekezdtek a keresésbe. A hagyományosan gyenge augusztus idén hatalmas ugrást hozott az álláskereső oldalán is.

Tovább »

Egy 29 éves magyar fizikus nyerte a kódfejtők világversenyét

image

Szabó Zoltán, a 29 éves magyar fizikus nyerte a GE globális informatikai versenyét, amelyben a GE legokosabb számítógépeinek beszélgetését kellett megfejteniük a résztvevőknek. Az informatikai és kódfejtő képességeiket felhasználva a fiatal magyar szakember 2 hét alatt fejtette meg a feladványt.

Tovább »

Keresik Magyarország legdigitálisabb családját!

smiling family with tablet pc at home

Családi kvízjátékot indított szeptember elején a Vodafone Family, melyen négy fordulóban bizonyíthatják be a családok a digitális világban való jártasságukat.

Tovább »

Budapesten megtudhatod, milyen élmény lehet űrhajón szabadulós játékkal szórakozni

vr-room_03

Egész Közép-Európában a VRoom az egyetlen szabadulószoba, ahol virtuális szemüveggel tapasztalhatod meg a súlytalanság állapotát.A Mystiqueroom neve talán többeknek ismerős: ők az egyik társaság a most már igen sok közül, akik jól kitalált, látványosan berendezett, egy-egy tematika köré épülő szabadulószobákat kínálnak olyan jelentkezőknek, akik szeretnek egy kicsit önmaguk ellenségei lenni és bezáratni magukat valahova,ahonnan aztán kacifántos módon ki kell jutniuk.

Tovább »

Férfiak, nők, telefonok – még egy különbség

??????????????????

Ha egy barátra, egy kollégára vagy akár az orvosnál vár, mit gondol mennyi idő után veszi elő telefonját – két perc? Három? A Kaspersky Lab megbízásából a Würzburgi- és a Nottingham-Trent-i Egyetem közös kísérlete azt találta, hogy a résztvevők, akik egyedül várakoztak egy teremben, átlagosan csak 44 másodpercig bírták ki okostelefonjaik nélkül. A férfiak csak 21, míg a nők 57 másodpercet vártak.

Tovább »

A szülőket is beengedi az osztályba a frissített Google Tanterem

Answering

Új funkciókkal bővül a Google Tanterem az iskolakezdésre: a szülők ellenőrizhetik a gyerekeik iskolai feladatait, a diákok és a tanárok pedig már annotálhatják is a szövegeket okostelefonon. A keresőóriás frissített tantermi repertoárjában egy VR appnak is jutott hely, Expeditions néven.

Tovább »

Tudja melyik volt a világ első weboldala?

2016.08.16. 16:48 | Digitális írástudás, eKultúra
Cloud Computing technology panoramic

1991. augusztus 6-án vált publikussá, azaz bárki számára elérhetővé a legelső weboldal (feltéve persze, hogy volt internet-hozzáférése).

Tovább »