A Holdkő Alapítvány. (6721 Szeged, Háló u.8) pályázatot hirdet nagy mennyiségű ingyenes számítógépre, netbookra, tablet PC-re, és multifunkciós nyomtatóra az alábbiak szerint:
1. A számítógépek
A kiosztásra kerülő számítógépek jó minőségű, felújított készülékek, Hp, Lenovo és Dell típusúak, kialakításuk és felszereltségük változó. Többségük Intel Core 2 2mag 64bit, 2GB RAM, változó HDD, DVD, Gigabit Lan PS+Windows7 konfigurációban készült
A számítógépek teljes felszereltséggel kerülnek kiosztásra: egér, billentyűzet, tápkábel
A számítógépek eredetileg irodai munkára készültek, csendes, folyamatos működésre tervezett, minőségi alkatrészekből összeállított eszközök. Memóriájuk és háttértárolójuk bővíthető
2. A netbookok újak: Android 4.2 op. rendszerrel
3. A multifunkciós eszközök újak: másoló, szkenner, nyomtató – HP és Canon típusúak
4. A tablet Pc-k újak: Android 4.2 op. rendszerrel, 8GB, 1GB., kamera, wifi, Bluetooth
A számítógépek operációs rendszerei
Az új számítógépeken a gyártó által telepített Android operációs rendszer fut. A használt gépeken gyártói Windows telepítés működik. A Windows matricával nem rendelkező gépeken Ubuntu Linux 14.4 Magyar op. rendszer és Libre Office irodai programcsomag kerül telepítésre
Garancia: használt berendezésekre 6 hónap, új eszközökre 1 év
A felújított számítógépek hosszú évekig képesek lesznek az irodai feladatok tökéletes ellátására
Megpályázható darabszám: egy pályázatban minden eszközből maximum 2 db pályázható
A pályázat részvételi feltétele
A Holdkő Alapítvány 4000 Ft-tal történő támogatása (Greenlight projekt), mely összeget a Holdkő Alapítvány Raiffeisen Bank Szeged számlájára
12067008-01413557-00100003 kérünk átutalni.
A megjegyzés rovatban feltüntetve: Greenlight
Amennyiben az átutalás problémába ütközik, bármelyik Raiffeisen Bankfiókban befizethető az összeg az alapítvány számlájára, vagy rózsaszínű postai csekken elküldhető a Holdkő Alapítvány, 6721 Szeged, Háló u.8. levelezési címre
A Holdkő Alapítvány, valamint a számítástechnikai eszközöket felajánló cégek a pályázattal a Holdkő Alapítvány 2015-ben induló Greenlight projektjét kívánják előre mozdítani
Kik pályázhatnak?
Bármely magyarországi szervezet, cég, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó vagy magánszemély pályázhat, aki támogatja a Holdkő Alapítvány Greenlight projektjét
Figyelem! Magánszemélyek csak intézmények, alapítványok, egyesületek, cégek számára pályázhatnak, saját részre nem, a megítélt eszközöket pedig csak a kedvezményezettek vehetik át! Pl. ha Kovács Béla az Ültessünk Virágot Alapítványnak kér számítógépet, akkor a támogatott a Kovács Béla néven szerepel majd a támogatottak listáján, de a számítógépet az Ültessünk Virágot alapítványnak postázzuk
A pályázat benyújtása
A pályázat benyújtása Pályázati adatlapon történik. A kitöltött pályázati adatlapokat, a támogatás befizetésről szóló igazolást (átutalás vagy befizetés másolat) az alábbi címre kérjük postai úton elküldeni – a borítékra ráírva “Pályázat informatikai eszközökre 2015”:
Holdkő Alapítvány
6721 Szeged, Háló u.8.
A pályázat postára adási határideje: 2015. január 30.
A pályázathoz nem szükséges a pályázó kilétét igazoló okmányt, dokumentumot (cégkivonat, alapító okirat, vállalkozói igazolvány, stb) csatolni, de a támogatottaknak az eszközök kipostázása előtt e-mailben, vagy a személyes átvételkor be kell mutatniuk azt
A támogatottak kiértesítése, és az elbírálás menete
A beérkező pályázatokat 2015. március 16-g ig elbíráljuk és a támogatottaknak postázzuk az értesítést. Ha a pályázat nem kerül támogatásra, úgy az adatlapon megadott kiértesítési emailcímre a pályázat elutasításának indoklását küldjük. Kérjük az emailcímet pontosan megadni, és néha a spam mappát is megnézni mert 2014-ben többen nem kapták meg a kiértékelésüket annak ellenére, hogy mi azokat elküldtük
A támogatottak listáját a www.moonstonefoundation.eu honlapunkon közöljük 2015. március 16-tól
A pályázathoz kapcsolódó elérhetőségek
Ha kérdése van, hívja a 70/244-2694-et, munkanapokon 9-17 h-ig
E-mail: palyazat@moonstonefoundation.eu
Honlap: www.moonstonefoundation.eu
Telefon: 70/244-2694 munkanapokon 9-17 h-ig (kérdéseit e-mailben is felteheti)
Az informatikai eszközök kiszállítása
Az eszközöket biztonságos csomagolásban futárszolgálat szállítja a Pályázati adatlapon megadott kézbesítési címre. Kérjük a címet a Pályázati adatlapon pontosan megadni!
Az eszközök kézbesítése: 2015 április első hetében
Ha a támogatott pályázó nem kívánja megvárni a kézbesítést, akkor 2015 március 16-tól minden munkanap 9-17 h-ig veheti át a készüléket, partnerünk szegedi telephelyén, előzetes egyeztetés alapján
Sikertelen kézbesítés esetén a további kézbesítés költségeit a pályázó viseli. Ha a pályázó az első kézbesítéstől számított 2 hónapon belül nem veszi át eszközeit, elveszíti azokra a jogosultságát
Megköszönjük, ha Ön a pályázatot megosztja weboldalán, internet médiumban, fórumon, közösségi portálon, ám kérjük, hogy jelölje meg a www.moonstonefoundation.eu weboldalunkat forrásként
Az itt közöltől eltérő, vagy hiányos harmadik fél által közölt tartalmakért és azok következményeiért nem vállalunk felelősséget
Maximális jóindulattal és korrektséggel járunk el a pályázat során. Arra kérünk azonban minden pályázót, hogy ha valamit nem ért, arra mindenképpen kérdezzen rá, a pályázat benyújtása előtt, a pályázathoz kapcsolódó fenti elérhetőségek valamelyikén!
Forrás: Holdkő Alapítvány