A fogyasztók számára könnyebb ügyintézés támogatására a Tigáz Zrt. elkészítette a Tigáz alkalmazást, mellyel mind az általános ügyintézés, mind pedig az aktuális feladatok egyszerűen végrehajthatók. A mérőállás bediktálását, a számlák kezelését, valamint a könnyebb ügyintézést támogató okostelefon-alkalmazást készített a Tigáz.
A fejlesztés célja a kényelmi szolgáltatás kialakítása, valamint a folyamatos tájékoztatás erősítése. A Tigáz alkalmazás használatához online regisztráció szükséges, amely a www.tigaz.hu oldalon kívül az új program segítségével is elvégezhető.
A bejelentkezést követően a felhasználók nemcsak aktuális folyószámlájukat és mérőállásukat tekinthetik meg, de segítséget kapnak a legközelebbi ügyfélszolgálati iroda megtalálásához és számlájuk értelmezéséhez is. Ügyintézéshez visszahívást kérhetnek a vállalat ügyfélszolgálati munkatársától, és személyre szabhatják, hogy a Tigáz szolgáltatásainak igénybevétele esetén milyen értesítést, emlékeztetőt kérnek.
A Tigáz alkalmazás ingyenesen letölthető Android operációs rendszerre a Google Play, iOS rendszerre pedig az AppStore áruházból.
Forrás: IT Business