Kategória: eGazdaság
Uniós forrásokkal segítik a kis- és középvállalkozások digitális felzárkózását
Még idén megjelenik a mikro-, kis- és középvállalkozások komplex infokommunikációs és mobiltechnológiájának fejlesztésére, valamint a felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatására kiírt új pályázat – mondta Solymár Károly Balázs, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) infokommunikációért felelős helyettes államtitkára.
Tovább »Eredményesen zárult a Digitális Jólét Program keretében megvalósuló Nyíregyháza Alprogram
A 2016 novemberében lezárult Nyíregyháza Alprogram lehetőséget ad arra, hogy az itt szerzett tapasztalatok megalapozzák az országos infokommunikációs fejlesztések további irányát. A Digitális Jólét Program az egész országra kiterjedő infokommunikációs fejlesztéseket hajt végre, mely által Magyarország képes lépést tartani a világ digitálisan leggyorsabban fejlődő nemzeteivel.
Tovább »Ráhangolódtunk a Fekete Péntekre
A magyar vásárlók kifejezetten “akcióvadászok”, még ha megengedhetik maguknak, akkor is inkább akciós termékeket vesznek; 72 százalékuk már hallott a Black Friday-ről, a fekete péntekről, és egyre többen élnek is a karácsonyi bevásárlási szezon kezdetén kínált akciókkal.
Tovább »Az ajándékok többségét webáruházakból vesszük
Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők – ráadásul a többség inkább már online indul neki az ajándékvadászatnak.
Tovább »Okos mérőórák szolgáltatják a lakossági adatokat
Decembertől több mint 60 ezer okos mérőórát helyeznek üzembe a főváros több kerületében és néhány vidéki városban, ezek szolgáltatják majd a lakosság és a cégek víz, gáz, távhő és áram fogyasztásáról az adatokat a KOM Központi Okos Mérés Zrt. mintaprojektjének a keretében.
Tovább »Új mobilapp segíti a fogyasztókat jogaik érvényesítésében
Mobiltelefonos alkalmazást hozott létre a Budapesti Békéltető Testület (BBT), amellyel a fogyasztók már a boltban jelenthetik problémájukat vagy sérelmüket – közölte a testület kedden az MTI-vel.
Tovább »Online megrendelés: mi érvényes és mi nem?
Vásárlók keresték meg a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot, hogy a H&M üzletlánc nem teljesítette a kedvezményes online megrendeléseket.
Tovább »Könnyű célpontot nyújtanak a külföldre utazók
A Kaspersky Lab kutatása megállapította, hogy a nyaralók és az üzleti úton lévők egyaránt sok online pénzügyi műveletet végeznek külföldön.
Tovább »Kényelmesek figyelem!
Természetesnek vesszük, hogy az okmányirodában, a fodrásznál vagy a fogorvosnál időpontot kérhetünk, miért kellene vásárlás közben elviselnünk a felesleges várakozást? Vannak áruházak, akik felfigyeltek erre az igényre, és ennek megfelelően alakították ki szolgáltatásaikat.
Tovább »Egyre többen parkolnak kényelmesen, mobillal
A Nemzeti Mobilfizetési Rendszer kétéves működése alatt a tranzakciók száma meghaladta a 40 milliót, a második évben 25 százalékkal több autós fizetett mobillal, mint az elsőben.
Tovább »